Serviciile bancare prin web, în creştere

Reactualizat la:
Serviciile bancare prin web, în creştere
BUCUREŞTI – Frecvenţa serviciilor acordate clienţilor instituţiilor din domeniul financiar prin intermediul site-urilor web creşte, anual, cu 86 la sută, în România, potrivit unui studiu al Yankee Group.

Serviciile oferite prin call-center-uri se află în scădere cu 18 procente. 60 la sută din interacţiunile dintre bănci şi clienţi se realizează prin mai multe canale, potrivit sursei citate. 90 la sută dintre consumatorii de servicii vor schimba furnizorii dacă primesc motivaţia corectă.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !


Regulament de plasare a anunturilor