Duminică, 9 octombrie, Comisia de Inspecție Tehnică, împreună cu reprezentanți ai Poliției Rutiere, a inspectat lucrările executate pe sectorul cuprins între km 60+500 – km 60+600. De asemenea au fost vizitate și analizate și celalalte puncte remediate de pe lotul III. Lucrările au fost realizate de Compania Naţională de Autostrăzi, în regie proprie, după ce lucrarea realizată de constructorul lotului respectiv a fost total demolată, din cauza deficienţelor grave în execuţie.
În urma vizualizării și analizării calității lucrărilor, Comisia a constatat că sunt îndeplinite condițiile necesare deschiderii traficului rutier în deplină siguranță.
De asemenea, având în vedere problemele identificate în execuția acestui lot de către antreprenorul cu care a fost reziliat contractul, Compania a decis expertizarea întregului lot III, Orăștie – Sibiu. În prezent, procedura de achiziție a expertizei este în desfășurare.
„Am finalizat lucrările la Orăștie – Sibiu în regie proprie. Subliniez, în regia proprie a companiei de drumuri. A fost un proiect care ne-a pus la încercare, dar care a demarat o nouă abordare a proiectelor pe care le avem în perspectivă. Acest proiect a fost o piatră de încercare atât pentru echipa care a lucrat efectiv – ingineri, responsabili cu calitatea, mecanici, şoferi, muncitori… dar mai ales pentru echipa care a manageriat acest proiect. Orăștie – Sibiu a fost, acum pot vorbi la trecut de „groapa” de la Cunța, un proiect de care, la început, am fost șocat, indignat și, mai apoi, determinat să-l finalizez. Când am început acest proiect pentru cei mai mulţi dintre noi a fost un act de curaj, o provocare. Acum când l-am terminat mi se pare un act de normalitate: am finalizat un proiect despre care s-a crezut că este sortit eșecului. Împreună cu colegii mei ne-am mobilizat și indiferent de greutățile pe care le-am întâmpinat, le-am analizat și am găsit soluții pentru fiecare în parte”, a declarat Cătălin Homor, şeful CNADNR.
Citiți principiile noastre de moderare aici!