Comisariatul funcţionează de acum încolo în clădirea Poştei Mari din Timişoara. Mai precis, pe latura dreaptă a acestei clădiri, în spatele Băncii Naţionale a României, pe strada Ştefan Cicio Pop. Acolo, cei care vor să depună reclamaţii vor avea şi o căsuţă poştală pentru a face acest lucru.
„Ne-am mutat la Poşta Mare, etajul 3. Jos, la parter, s-a amenajat un loc unde consumatorii pot depune reclamaţiile şi într-o cutie poştală, dacă nu mai vor să urce la etajul 3. Intrarea este în spate la BNR, pe strada Cicio Pop. Deja am început să funcţionăm în noul sediu. Pot depune şi online reclamaţii”, spune Mihaela Ignat, comisar-şef la CJPC Timiş.
Zilele acestea, angajaţii încă mai mută din lucrurile din vechiul sediu, dar comisariatul funcţionează deja în noua locaţie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!