Primăvara vine cu schimbare și dorință de mișcare

De Lavinia Bratu
Primăvara vine cu schimbare și dorință de mișcare
© foto: Lavinia Bratu
În general, la început de an ne fixăm tot felul de noi rezoluții, obiective ce ne dorim a le împlini. Pornim hotărâți, unii dintre noi perseverează, iar alții rămân doar cu stabilirea acestora, fără a pune vreun plan de realizare în aplicare. Am putea spune că iarna poate nu ne oferă cel mai prietenos context, la fel cum poate să o facă primăvara, nu-i așa? E mai greu să începi o activitate fizică pentru a-ți modela formele corpului sau pentru a te simți mai bine în propriul corp iarna. Însă primăvara, odată ce natura întreagă capătă viață, toată această energie uimitoare din jur poate fi cel mai bun aliat în setarea obiectivului legat de mișcare. E mai cald, e soare, e plin de viață în jur, iar acesta este pentru mine cel mai mare suport de schimbare.

Dacă îți tot propui să ai o rutină prin care să ai grijă de corpul tău, să fie mai frumos și sănătos, te provoc să te pui pe treabă. Vei schimba starea, energia cu care acționezi, vitalitatea se va face simțită în toate ariile vieții tale. Iar pentru noi, doamnelor, acum este momentul să începem pregătirea pentru sezonul estival. Acolo, fiecare dintre noi vrem să ne simțim cât mai bine în pielea noastră și în noul costum de baie la care visăm. Mai în glumă, mai în serios, a te simți bine în propriul corp este un semn de sănătate, iar a fi suplu este o nuanță elegantă a stării de bine, pentru fiecare dintre noi.

Vin în întâmpinarea ta cu câteva idei. Ce obiceiuri ai putea începe să crești în fiecare zi, obiceiuri care-ți pot genera ulterior alte obiceiuri, te vor schimba și transforma într-o variantă mai bună a ta? Iată câteva exemple, din care te provoc să legi măcar unul și să nu te lași de el până la solstițiul de vară:

  • 10 minute de stretching în fiecare dimineață, aproape de ora de trezire;
  • 30 de minute de plimbare cu cineva drag, în fiecare seară;
  • 3 antrenamente pe săptămână, la sala din apropiere;
  • 30 de respirații profunde în 3 reprize, cu menținerea respirației între ele, dimineața la trezire. Deschizi larg geamul sau ieși în grădină și te concentrezi pe acest exercițiu de atenție. Un exercițiu extrem de energizant!
  • 2 ședințe de înot la piscina cea mai apropiată;
  • 45 de minute cu bicicleta, măcar 4 zile din săptămână;
  • o genuflexiune, o flotare și un abdomen zilnic. Crești numărul în fiecare zi. Asta presupune ca, în ziua treizeci să faci 30 de exerciții pentru fiecare, cu pauze între ele, dar să fie 30 din fiecare. Poți rămâne la acest număr, sau poți crește mai departe, măcar la unul dintre exerciții. De la o repetare poți ajunge acolo unde nici nu-ți închipuiai până acum. Pornește!

Te îndemn și te provoc să te adaptezi la exercițiul fizic, să-l introduci în rutina zilnică pe lângă somn, hrănit, privit la tv etc., să fie și mișcarea fizică. Fie că mergi la sală, la piscină, că te plimbi pe jos, că alergi sau stai pe covorul din sufragerie și faci exerciții fizice, începe cu ceva! Corpul va fi revitalizat, psihicul va căpăta claritate, te vei simți restartat și te vei bucura de o energie mult mai bună.

E primăvară și te provoc la exercițiul fizic, la mișcare, te provoc sa ai grijă de sănătatea ta!

Puteți consulta mai multe articole pe această temă AICI.




Regulament de plasare a anunturilor