Primăria Timişoara şi-a stabilit programul de sărbători

Primăria Timişoara şi-a stabilit programul de sărbători
Atenţie ce zile alegeţi pentru a vă rezolva problemele la primărie. Municipalitatea timişoreană îşi va modifica programul de lucru cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă. Astfel, programul cu publicul va fi suspendat începând cu 21 decembrie 2009 şi va fi reluat din 11 ianuarie 2010, cu câteva excepţii.

Funcţionarii publici din cadrul Primăriei Timişoara vor continua, pe perioada sărbătorilor, programul de lucru normal, cu excepţia sărbătorilor legale. În ceea ce priveşte programul cu publicul, acesta nu va fi suspendat integral în perioada 21 decembrie 2009-11 ianuarie 2010, ci vor exista câteva excepţii.

Astfel, Compartimentul Cimitire şi Coşerit din cadrul Direcţiei Patrimoniu, mai exact casieria din Bd. 3 August nr. 17, va funcţiona după cum urmează: 14-18 decembrie, între orele 9-12; 21-24 decembrie, între orele 9-12; 25-27 decembrie – liber; 28-31 decembrie, între orele 9-11; 1-3 ianuarie 2010 – liber; 4-8 ianuarie, între orele 9-12; 9-10 ianuarie – liber. Din 11 ianuarie 2010 se reia programul cu publicul după orarul normal de funcţionare.

La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, programul de lucrul cu publicul va fi suspendat din 18 decembrie 2009, urmând să fie reluat din 4 ianuarie 2010.

La Serviciul de Stare Civilă, programul de lucrul cu publicul se desfăşoară până în data de 18 decembrie. În perioada 21-31 decembrie va fi program normal cu publicul la Înregistrări nou-născuţi şi Înregistrări decese, cu excepţia sărbătorilor legale. Sâmbăta, duminica şi în sărbătorile legale, decesele vor fi înregistrate între orele 9-11. Programul normal de lucru cu publicul se reia din 4 ianuarie 2010.

La Infocentrul Turistic din Timişoara, programul, în zilele de 24 şi 31 decembrie, va fi între orele 9-15. În aceleaşi zile va funcţiona programul cu publicul şi la Centrul de Coordonare pentru Reabilitarea Cartierelor Istorice, dar între orele 9-12.

Programul Direcţiei Fiscale

La Direcţia Fiscală, programul de lucrul cu publicul va fi suspendat în perioada 18 decembrie 2009 – 11 ianuarie 2010, cu următoarele excepţii: Biroul Consiliere Cetăţeni, Registratura şi Biroul Impuneri Auto Persone Fizice şi Juridice vor prelua şi înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice/juridice în această perioadă. De asemenea, Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa, în perioada respectivă, doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale fiind reluată din 11 ianuarie 2010.

Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale vor elibera, în perioada menţionată, certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local, atât pentru persoane fizice, cât şi juridice. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor făcute până în 18 decembrie 2009.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !