Așa cum v-am informat deja, cea mai nouă ediție a Târgului de Paște costă municipalitatea aproape 45.000 de euro, doar Cuibul cu ouă costând aproximativ 7.000 de euro. Casa de Cultură a Municipiului Timișoara mai are programat să plătească peste 3.000 de euro pentru „servicii de consultanță în marketing și publicitate”.
Comercianții care vor să-și vândă produsele la târg sunt așteptați să-și depună dosarele la primărie, în perioada 22-29 martie, la Camera 12, la ghișeele 8 și 9, pentru Direcția Comunicare, în zilele de luni, miercuri, joi și vineri – între orele 8.30-16.30 și marțea – între orele 8.30-18.30.
Fiecare dosar trebuie să conțină un formular de participare, un CD cu poze și cu lista produselor comercializate, poze ale căsuței, în cazul în care vânzătorul nu o închiriază de la Casa de Cultură, copie după actele firmei și un certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea și specificul produselor comercializate.
Totodată, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic, dacă e nevoie de curent electric, apă și altele, iar cei care vor să vândă produse alimentare trebuie să aibă un aviz prealabil de la DSVSA Timiș.
Cea de-a noua ediție a Târgului de Paște are loc în perioada 16 aprilie – 4 mai.
Alte articole pe aceeași temă:
Totul despre Targul de Paste 2016 din Timisoara. Inca o editie fara iepurasi vii
Citiți principiile noastre de moderare aici!