Peste 15,5 milioane de persoane au vizitat Iulius Mall Timisoara (P)

Reactualizat la:
Peste 15,5 milioane de persoane au vizitat Iulius Mall Timisoara (P)
© TION - Peste 15,5 milioane de persoane au vizitat Iulius Mall Timisoara
În anul 2013, Iulius Mall a fost destinaţia principală pentru cumpărături şi petrecerea timpului liber pentru mai bine de 15,5 milioane de persoane. Printre clienţi s-au numărat locuitori din Timiş şi din judeţele învecinate, dar şi din afara graniţelor, din Serbia şi Ungaria. Brandurile internaţionale şi naţionale prezente în mall, evenimentele speciale organizate periodic, campaniile de recompensare, premiile consistente şi noutăţile în materie de shopping sunt considerentele pentru care Iulius Mall Timișoara reprezintă, an de an, alegerea numărul unu pentru milioane de clienţi.

1.500 de locuri de parcare gratuite

Mai mult decât un loc pentru cumpărături, Iulius Mall oferă un mix de servicii menite să faciliteze experienţele de shopping şi să economisească timpul consumatorilor. 1.500 de locuri sunt oferite în mod gratuit în parcarea exterioară pentru clienţii care îşi fac cumpărăturile în Iulius Mall. Florării, spălătorie auto, curăţătorie, coafor, agenţii bancare, cabinete medicale, grădiniţă, croitorie, agenţii de turism şi multe altele completează gama de servicii de care clienţii beneficiază, în acelaşi loc.

360 de branduri internaționale și naționale

Iulius Mall Timișoara este cel mai mare mall din afara Capitalei, oferindu-le consumatorilor nu mai puţin de 360 de magazine ce se adresează tuturor categoriilor de vârstă. Lista de top a marilor branduri internaţionale prezente în România, precum şi premiere pe piaţa autohtonă de retail se regăsesc în oferta de magazine din Iulius Mall Timișoara. Zara, Massimo Dutti, Mango, New Yorker, Deichmann, H&M, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, C&A, BSB, Orsay, CCC, Sephora, Douglas, M.A.C. Cosmetics, Stradivarius, Tommy Hilfiger, Us Polo Assn. şi multe altele le propun pasionaţilor de modă şi stil colecţii de sezon în ton cu cele mai noi tendinţe. Food court-ul Almondo, cu o capacitate generoasă de peste 1.400 de locuri, îi încântă pe clienţi cu preparate delicioase din variate gastronomii ale lumii, iar cafenelele le pun la dispoziţie un ambient relaxant pentru întâlnirile cu prietenii sau cu familia.

Evenimente speciale și premii atractive 

Și în 2013, Iulius Mall a recompensat publicul pentru fidelitatea lui. Mii de cadouri garantate, excursii în destinaţii turistice de top şi autoturisme nou-nouţe au fost surprizele pentru cumpărători. Târguri pe tematici variate, concerte cu cei mai în vogă artişti, activităţi educative pentru copii, festivaluri şi alte manifestări culturale sunt doar o parte dintre opţiunile de recreere şi divertisment organizate pentru timişoreni şi nu numai.

Pentru 2014, Iulius Mall Timișoara îşi păstrează direcţia de dezvoltare, agenda incluzând deja noutăţi în materie de branduri şi magazine, dar şi campanii cu premii inedite şi nenumărate evenimente dedicate tuturor membrilor familiei.

Iulius Mall, născut pentru cumpărături!