Județul Timiș are peste 1.300 de kilometri de drumuri județene, cea mai mare rețea din țară.
„Avem cereri de a prelua drumuri comunale și a le transforma în drumuri județene. O să le analizăm foarte bine. Avem 15-20 de cereri. Eu înțeleg presiunea pe care o au foarte multe primării și încercarea de a da aceste drumuri către consiliul județean pentru a le face noi, eu înțeleg acest lucru, dar nu vom realiza preluări de drumuri care nu duc nicăieri”, a spus Sorin Grindeanu, președintele Consiliului Județean Timiș.
Se vor face drumuri în Timiș și pe fonduri europene. În prima jumătate a anului 2017 se va ști ce va fi finanțat și în ce condiții.
Se va marșa în continuare și pe centura alternativă a Timișoarei, spune conducerea CJ Timiș. Această centură va lega practic Calea Aradului (DN 69) de Sânandrei, va trece prin Dudeștii Noi, pentru ca mai apoi să meargă spre Săcălaz, apoi Sânmihaiu Român și în final să ajungă la Șag. Practic, o alternativă la centura inexistentă a Timișoarei, care să lege Calea Aradului de Calea Șagului. O parte a fost realizată de CJ Timiș – drumul de la Săcălaz la Sânmihai – dat recent în circulație.
„De la Sânmihai la Parța s-au dat hotărârile de consiliu local (prin care se trec drumurile de sub “umbrela” primăriei sub cea a CJ Timiș – n.r.) și la Sânmihai și la Parța, Sânandreiul a dat și el o hotărâre. De la Săcălaz trebuie să ieși în drumul național, undeva lângă Becicherec, drumul de Cenad, ca să legi cu partea de Calea Aradului (Săcălaz-Becicherec), de la Dudești este făcută legătura, mai trebuie preluat drumul de la Sânandrei până la drumul de Arad”, a mai spus Grindeanu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!