Mutu a pozat iar în ipostaze sexy!

7Comentarii
Mutu a pozat iar în ipostaze sexy!
Salariul anual de 1,7 milioane de euro, pe care îl câştigă anual la Florenţa, pare că nu-i mai ajunge. Impecabil pe terenul de fotbal, Adrian Mutu se gândeşte din ce în ce mai serios cum să-şi crească iarăşi veniturile pe seama imaginii sale de familist convins, dar şi de macho.

Deşi a afirmat, după scandalul de dopaj de la Chelsea, că banii nu aduc fericirea, “Briliantul” a pus mâna, recent, pe două contracte grase. Primul, încheiat în România cu postul de televiziune Kanal D pentru difuzarea reality show-ului “Il Fenomeno”, angajament care i-a băgat în buzunar atacantului circa 2,5 milioane de euro şi al doilea, parafarea unui angajament pentru o sumă importantă, dar ţinută secret, pentru promovarea în Italia şi în lume a colecţiilor Souvenir Clubbing.

Astfel, “Briliantul” apare într-un pictorial incendiar alături de colegii săi de la Fiorentina, italianul Alessandro Gamberini şi cehul Thomas Ujafalusi. Sexy sau sport, dar şi îmbrăcat elegant, Adi prezintă moda propusă publicului alături de două tinere focoase, una blondă şi alta brunetă, care nu se dau parcă în lături în a-i face avansuri atacantului echipei naţionale a României.

În ţară, Mutu mai are contract cu dealerul de maşini Cardinal Motors, fotbalistul fiind obligat să conducă, atunci când vine în România, doar autoturisme marca Audi, şi face reclamă la Perenna, cea mai scumpă apă minerală produsă în România. În Peninsulă, fotbalistul mai este una dintre imaginile firmei de echipament sportiv Mizuno.

Obişnuit deja cu apariţia în reclame, Adrian Mutu s-a simţit în largul său la şedinţa foto. Împreună cu coechipierii săi Alessandro Gamberini şi Thomas Ujfalusi, “Briliantul” a petrecut câteva ore pe cât de obositoare, pe atât de amuzante. Cum românul e vedeta Fiorentinei, el a fost cel purtat pe braţe de colegi.

Ce este Souvenir Clubbing?

Souvenir Clubbing SRL este marcă înregistrată, cu sediul la Bologna. Colecţiile prezentate pe site-ul www.souvenirclubbing. net se adresează publicului tânăr interesat şi în pas cu ultimele inovaţii din lumea modei. Pentru campania de publicitate, iniţiatorii proiectului au luat prin contract trei fotbalişti de la Fiorentina. Italianului Alessandro Gamberini şi cehului Thomas Ujfalusi li s-a adăugat recent o altă vedetă a clublui toscan, românul Adrian Mutu, căruia, în pagina de prezentare, i se aduc mulţumiri pentru că şi-a legat imaginea de această firmă.



7Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor