Ministrul Berceanu, condus cu viteza melcului spre Lugoj

60Comentarii
Ministrul Berceanu, condus cu viteza melcului spre Lugoj
Nu vom avea centură la patru benzi, nu vom primi bani pentru pasajul din Calea Şagului, dar poate în câţiva ani vom avea ceva autostradă. Cam acestea ar fi „speranţele” pe care ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, le-a oferit timişenilor, la finele săptămânii trecute.  | Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, la Timisoara II | Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, la Timisoara III | Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, la Timisoara IV | Imagini Ministrul Transporturilor la Timisoara


Prima întâlnire a lui Berceanu cu
investiţiile Ministerului Transporturilor a
avut loc pe drumul care leagă
Timişoara de Lugoj, unde coloana
oficială a intrat în rând cu plebea,
fiind nevoită să meargă în ritm de
melc pe asfaltul spart, asta după ce au
aşteptat la unul din “semafoarele” umane de pe
ruta amintită.


Drumul Timişoara
 Lugoj este considerat
o ruşine a ministerului.
Îmi pare rău că
situaţia este de felul acesta. Am avut de afaceri
cu neseriozitatea unor constructori care au beneficiat
de lipsa unor mijloace de
constrângere
”, a mai declarat
Radu Berceanu.


După aventura de pe drumul spre Lugoj,
Ministrul Transporturilor a făcut
o scurtă vizită şi pe Centura
Timişoarei
. Se pare că ploaia l-a
făcut pe Berceanu să stea
mai mult în maşină, el nu a prea
“gustat” din noroiul centurii. Scurta deplasare de pe
Centura Timişoarei a continuat
cu o vizită pe Calea Torontalului la sediul
Aviaţiei Utilitare.

Ministrul Radu Berceanu nu a
scăpat de o întâlnire cu primarul
Gheorghe Ciuhandu, locul ales pentru discuţia
destul de puţin amicală fiind pasajul din
Calea Şagului.

Primarul Timişoarei a
încercat să-i explice oficialului cât
de important este acest pasaj atât pentru
timişoara cât şi pentru ieşirea
către Serbia şi a încercat să
obţină de la Guvern fonduri pentru repararea
pasajului. Din păcate, Berceanu
nu a părut prea impresionat de
rugăminţile Timişoarei,
el fiind “motivat” de lipsa banilor la nivel central
pentru asemenea investiţii.


Din păcate, din fondul de rezervă a
guvernului vom plăti alegerile(prezindenţiale
– n.r.), iar pe program operaţional se
finanţează doar proiectele foarte bine
stabilite din timp
“, a declarat
Berceanu.

Ministrul s-a mai plâns că
mai are de plătit şi lucrările
lăsate de Ludovic Orban, fostul Ministru
al Transporturilor
, lucrări contractate
cu plata pe 12 luni. “Lasă că
plăteşte prostul, adică cel care vine
după el. El a contractat drumurile şi noi le
plătim
“, a mai spus
Berceanu.


Însoţit de preşedintele CJT Constantin
Ostaficiuc şi de prefectul de Timiş, Mircea
Băcală, ministrul a
vizitat mai multe obiective de interes pentru
Ministerul Transporturilor.
Obiectivele vizate sunt
CenturaTimişoarei,
drumul Timişoara –
Lugoj
, dar este posibil ca Radu
Berceanu
să viziteze şi Spitalul
CFR.

Aradul şi Timişoara s-ar putea
uni în Compania de Aeroporturi
Banat

Ministrul Radu Berceanu a discutat
şi despre „concurenţa” dintre
aeroporturile din Arad şi din
Timişoara. „La
aeroporturi e o problemă în zonă pentru
că sunt două foarte apropiate, acestea
îşi fac concurenţă
”, a
spus Berceanu. Aeroportul
Timişoara
este considerat ca fiind un pic
mai bine plasat, acesta aparţine
ministerului, spre deosebire de cel
din Arad care aparţine consiliului judeţean.
Dar, cum se discută despre descentralizare,
Ministrul Transporturilor se
gândeşte să-l transfere şi pe cel
timişorean către CJT. Soluţia lui
Berceanu pentru rezolvarea
concurenţei s-ar putea numi Compania de
Aeroporturi Banat: „Mai bine ar fi să
facem o Companie a Aeroporturilor, denumită, eu
ştiu, Banat. În acţionariat ar putea
intra ministerul, consiliile judeţene,
primăria din Timişoara şi Arad, care
să exploateze în mod inteligent ambele
aeroporturi
”.



60Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor