Incremental a împlinit anul acesta 20 de ani de la înființare. Aniversarea a fost un prilej de sărbătoare pentru echipa companiei, pentru colaboratori și parteneri, dar și pentru comunități mici pe care Incremental le susține periodic. O astfel de comunitate este grupul de copii de la Centrul Antimiș, un centru de zi pentru copiii care au nevoie de sprijin pentru a nu abandona școala; ei provin din familii dezorganizate, cu părinți din păcate analfabeți. Acești tineri, viitori adulți în comunitatea noastră, au primit acele lucruri simple de care au nevoie pentru cercurile de creație și suport în educație, coordonate de oameni dedicați și dornici de a schimba în bine soarta copiilor.
Suportul Incremental va contribui la creșterea gradului de interes al celor mici pentru programul afterschool din cadrul centrului, îi va motiva și stimula în realizarea proiectelor în care sunt implicați.
“Anul acesta am decis să ne alăturăm campaniei „Dăruiește Bucuria Crăciunului”, inițiată de partenerii noștri de la Atu Advertising, oferind copiilor de la Centrul Antimiș câteva dintre rechizitele și articolele de creație de care aveau nevoie. În acest centru, înființat pe lângă Biserica Ordotoxă Fabric Vest, se simte cu adevărat harul. A fost o experiență emoționantă să vedem câtă bucurie au găsit acești copii în lucruri mărunte pe care noi le avem zi de zi”, a spus Dorin Iova, asociat în compania Incremental.
Gestul Incremental este o completare la ceea ce compania face zi de zi pentru tot mai mulți clienți din vestul României: oferă suport, încredere, competențe, soluții, în cadrul diviziilor aflate în portofoliu: BIROTICĂ (service, echipamente și consumabile de birotică și papetărie), HORECA (echipamente, cafea/produse complementare și servicii de mentenanță complete pentru segmentele HORECA și OFFICE) și PROCLEAN (service, echipamente și produse de igienă profesională). În prezent, compania își desfășoara activitatea în județele Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin și Mehedinți.
Performanța companiei este urmarea atitudinii corecte față de parteneri, a standardelor înalte pe care le are echipa. Pentru că scopul propus în relațiile de business este de a aduce valoare colaboratorilor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!