Ceea ce este interesant este că între club şi noul sponsor tehnic nu a fost încă semnat nici contractul oficial de colaborare. „Nu am avut timpul necesar să organizăm o prezentare oficială. Schimbarea furnizorului de echipament a avut loc acum două săptămâni. Nici nu au ajuns să trimită la club întreg echipamentul! Contractul de colaborare nu a fost încă semnat, dar aceasta va avea loc în scurt timp”, a declarat managerul Poli Timisoara.
Evoluţia clubului în divizia a doua nu înseamnă şi reducerea interesului pentru fani. Înţelegerea cu Joma nu este una simplă, nu va presupune doar furnizarea de echipament pentru echipă.
„Asemenea oferte am primit din mai multe părţi, de la diferite mărci de echipament. Nu sunt interesat de o asemenea colaborare, am dorit ca această înţelegere să fie una extinsă. Noul sponsor tehnic va trebui să preia întreaga activitate de promovare şi marketing de acest tip. Îmi doresc ca ei să se ocupe de producerea de echipament, dar şi de obiecte promoţionale cu sigla clubului. În acest contract îmi doresc să includ şi managementul magazinelor promoţionale ale clubului. Magazinul din centrul Timişoarei va fi preluat de ei şi va fi pus la punct”, a mai declarat Stanciu.
Echipamentul pus la punct de Joma include şi un logo aniversar, prin care se marchează atingerea de către club a vârstei de 90 de ani. Cei de la Poli Timisoara au derulat şi un concurs de design în acest scop, cel mai probabil în pauza meciului cu Bihor urmând să fie anunţat şi câştigătorul competiţiei pentru stabilirea siglei aniversare. Sărbătoarea clubului este programată pentru data de 4 decembrie, tot atunci se doreşte şi realizarea unei prezentări de gală pentru noul echipament.
Citiți principiile noastre de moderare aici!