De luni se reia programul cu publicul la Primaria Timisoara, dar cu unele exceptii

De A. Strugariu
1Comentariu
De luni se reia programul cu publicul la Primaria Timisoara
De luni se reia programul cu publicul la Primaria Timisoara
Programul de lucru cu publicul va fi reluat de luni, 7 ianuarie, la Primăria Timişoara, dar nu la nivelul întregii instituţii. Excepţie vor face Serviciul Consiliere Cetăţeni, camera 12, care va funcţiona din 10 ianuarie, şi parţial Direcţia Fiscală, unde timişorenii îşi vor putea achita taxele şi impozitele de-abia din 14 ianuarie.

Astfel, la Serviciul Consiliere Cetăţeni din cadrul Primăriei Timişoara, camera 12 de la parter, programul cu publicul va fi reluat de-abia din 10 ianuarie, pentru că au încă loc lucrări de renovare, spun reprezentanţii municipalităţii.

La Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, Biroul Consiliere Cetăţeni, Registratura şi Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice şi Juridice preiau şi înregistrează toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice/juridice. Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare încasează doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale urmând să fie reluată din 14 ianuarie.

Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale eliberează certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local pentru persoane fizice şi juridice pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Înregistrarea cererilor de eliberare a certificatelor de atestare fiscală va fi reluată din 7 ianuarie, anunţă oficialii primăriei.

Dacă nu vreţi să vă deplasaţi până la primărie, nu uitaţi că pentru a obţine anumite documentaţii există şi posibilitatea trimiterii de formulare on-line.

Pe site-ul www.primariatm.ro se pot trimite formulare on-line pentru: declaraţii de începere sau încheiere a lucrărilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009); cereri de eliberare a duplicatelor AC/CU; cereri pentru aprobarea lucrărilor de construcţii pentru imobile fără AC conform Legii 50/1991; cerere de scutire de impozit (doar pentru anul în care s-a executat lucrarea); eliberarea de planuri de situaţie/ planuri de încadrare în zonă/ extras din PUG/PUZ/PUD; eliberarea de adeverinţe privind terenurile agricole deţinute; solicitarea unui plan de aplicare a Legii Fondului Funciar; notificarea vânzărilor de lichidare; notificarea vânzărilor de soldare.

Pentru alte informaţii, sugestii şi reclamaţii legate de activitatea Primăriei Timişoara se poate apela Serviciul Call Center la numărul de telefon 0256 – 969, care funcţionează de luni până vineri între orele 8-22.

Vedeti ce program de lucru cu publicul va avea Primaria Timisoara de sarbatori



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor