Danone si responsabilitatea sociala la Conferinta PRbeta 2016 – PReviziuni

Reactualizat la:
Danone si responsabilitatea sociala la Conferinta PRbeta 2016 – PReviziuni
ADVERTORIAL. Cea de-a șasea ediție a Conferinței PRbeta a reunit specialiști din domeniul relațiilor publice, al comunicării, marketingului și a publicității dintre care îi amintim pe Vlad Tăușance (Director Artistic la Fundația Baia Mare 2021), Cătălin Anchidin (consultant PR și marketing în industrii creative), Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer la Leo Burnett Group România), Ovidiu Eftimie (blogger și redactor coordonator la Times New Roman), Cristian Manafu (Event Planner, Social Media Trainer & Consultant, Blogger) și Monica Jitariuc (managing Director MSLGroup The Practice).

În secțiunea CSR a celei de-a șasea ediții a Conferinței PRbeta 2016, PReviziuni, Luiza Toma, specialista în comunicare a Danone a vorbit despre campaniile de responsabilitate socială realizate de companie.

Filosofia de responsabilitate socială și-a pus bazele în compania cu o experiență de 100 de ani de fabricare a iaurtului. Astfel, Danone se implică în mod activ atât în dezvoltarea tinerilor, cât și în cea a fermierilor români.

Luiza Toma, External & Internal Communication Manager la Danone, le-a vorbit celor prezenți la singura conferință regională dedicată comunicării despre proiectele dezvoltate de Danone prin intermediul cărora compania ajută comunitatea. Proiectele pe care Luiza Toma le-a prezentat au fost Danone Nations Cup, care „a reprezentat mai mult decât o competiție, a fost o experiență de viață prin care copiii să învețe cum visele pot să devină realitate” și programul socio-economic „O șansă pentru familia ta!”. Prin acesta din urmă, Danone a donat 50 de văcuțe de rasă micilor fermieri din Zimnicea.

Ziua de 11 mai a fost dedicată Conferinței, unde s-a discutat despre tendițele din domeniul comunicării. Fiecare speaker a adus exemple din propria experiență împărtășind cu cei prezenți metode eficiente de promovare bazate pe tehnici actuale, exemple de bune practici și strategii creative.

Cea de-a doua zi a fost dedicată workshop-urilor: Comunicarea în Social Media, susținut de Alex Ciucă, Comunicarea de brand și produs, susținut de Claudia Tocilă, PR clasic în comunicarea modernă, susținut de Oana Bulexa, Comunicarea evenimentelor culturale, susținut de Oltea Zambori, Campaniile de PR – de la brief la rezultate, susținut de Crenguța Roșu și Empatia în relația cu presa și bloggerii, susținut de Ruxandra Predescu.

Parteneri media: IQads, SMARK.ro, PR România, Business News, Marketing 2.0, Ctrl-D, Revista Altfel, altRadio, TION, PFC, 24 FUN.
Parteneri: Danone, Orange, UniCredit Bank, McDonald’s, Aqua Carpatica, Sâmburești, Fornetti, Autonom Rent-a-Car.

PRbeta este agenția timișoreană de relații publice şi organizare de eveniment, formată dintr-o echipă tânără, la curent cu tot ce se întâmplă pe piața națională și internațională.

PRbeta a apărut în luna mai, 2011, odată cu prima ediție a Conferinței Regionale de Comunicare, desfășurată la Timișoara. Toate evenimentele noastre (Conferința Regională de Comunicare, PRbeta Talks, Workshop-urile PRbeta și Timișoara Brands Tour) s-au bucurat de implicarea companiilor în buna desfășurare a activităților, acestea reunindu-se acum sub umbrela PRbeta Agency, care oferă servicii complete de relații publice și comunicare.