Cum să fiţi in formă de Sărbători

Reactualizat la:
Sărbători
Sărbători
Faceti miscare, controlati-va alergiile la alimente si decoratiuni si luati-va la timp medicamentele.Specialistii americani, citati de site-ul WEB-Med, au pus la punct o lista cu cele mai importante noua lucruri pe care trebuie sa le faceti de Sarbatori pentru a fi in forma.

1 Nu uitati sa va luati medicamentele. Adeseori, Sarbatorile intrerup rutina si este posibil sa va dati seama mai tarziu ca ati uitat de medicamente, afirma medicii americani. Asa cum aveti grija sa va notati intalnirile, faceti acelasi lucru si cu orele la care trebuie sa va luati medicamentele.

Cand calatoriti, fiti sigur ca aveti suficiente pastile cu dumneavoastra si luati o copie a retetei, in caz ca pierdeti originalul. Nu uitati sa luati si numarul de telefon al medicului care va ingrijeste.

2 Consumati multe legume si fructe. Daca va aflati la o petrecere cu multe feluri de mancare, incepeti cu legumele. Acestea vor reduce tentatia de a consuma alimente cu multe grasimi si calorii.

3 Atentie la medicamente si alimente! Unele alimente reactioneaza cu medicamentele, reducandu-le sau intarindu-le efectul. Discutati cu un farmacist sau cu medicul despre medicatia dumneavoastra si aflati daca exista vreun aliment de care trebuie sa va feriti, va sfatuiesc specialistii americani.

4 Aflati ce ingrediente contin mancarurile pe care le consumati. Daca aveti alergie la unele alimente, nu ezitati sa intrebati ce contin mancarurile preparate de altii. Fiti atenti mai ales la cele facute acasa, daca aveti alergie la alune. Este posibil sa nu le observati in mancaruri, dar pot fi fatale daca sunteti alergic la ele.

5 Observati daca sunteti alergic la decoratiuni. Daca suferiti de rinita alergica, cauza ar putea fi decoratiunile de Craciun. Ornamentele care au fost pastrate tot anul pot acumula un strat de praf responsabil de aparitia alergiilor. Multi oameni sunt alergici inclusiv la brazii naturali, solutia fiind sa optati pentru unul artificial.

6 Feriti-va de gripa. Pentru ca va vedeti cu multa lume, de Craciun sunteti mai expusi la gripa. Daca va simtiti rau, amanati vizitele pana va reveniti, ca sa nu-i imbolnaviti si pe altii.

7 Dormiti suficient. Sarbatorile va pot intrerupe programul obisnuit de somn. Cel mai bine ar fi sa reusiti sa va culcati la aceeasi ora in fiecare noapte si sa evitati mancarurile grele si alcoolul inainte sa va bagati in pat, mai spun doctorii americani. Trageti un pui de somn si in timpul zilei, daca va simtiti fara energie.

8 Faceti sport zilnic. Iesiti din casa si faceti o plimbare in oras ca sa vedeti decoratiunile si luminitele de Craciun. Asigurati-va ca v-ati imbracat corespunzator vremii.

9 Imbinati cumparaturile cu plimbatul. Daca vremea va permite, puteti sa combinati exercitiile zilnice cu mersul la cumparaturi. Mallurile sunt spatii potrivite pentru plimbat, iar unele au chiar si cluburi unde puteti face sport.

Daca ati planificat sa va faceti cumparaturile dintr-un loc anume, parcati masina in celalalt capat al magazinului. Chiar daca timpul dumneavoastra este limitat, macar veti reusi sa faceti miscare.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !


Regulament de plasare a anunturilor