Continental lucreaza la proiectul unei biciclete electronice, o parte din software fiind produs la Timisoara

De Marcel Hoster
Continental lucreaza la proiectul unei biciclete electronice, o parte din software fiind produs la Timisoara
Germanii de la Continental vor să introducă pe piaţă un nou model de biciclete motorizate de propulsoare noi electrice. O parte din software-ul necesar conducerii acestora se realizează la Timişoara.

Compania germană continuă să dezvolte soluții tehnologice pentru un viitor fără emisii și, folosindu-și cunoștințele și progresele în tehnologia auto 48V, aduce acum două unități de antrenare de 48V pe bicicleta electrică.

„Noua tehnologie eBike 48V, combinată cu un motor integrat și o transmisie fără trepte automată, este un pas logic și necesar în evoluția e-bike-ului. Continuarea integrării și transferului know-how-ului de la Continental în viitoarele concepte pentru modele de biciclete electronice ce urmează să apară este o necesitate pentru a furniza biciclistului siguranța și confortul cerut“, a declarat Jörg Malcherek, responsabil pentru sistemele Bicycle Systems din Continental.

e-bike1

48V Revolution este primul motor pe bicicletă, cu o transmisie automată fără trepte, complet integrată, cuprinsă într-o unitate multifuncțională de acționare. Cu unitatea de antrenare 2-în-1 și transmisia planetară variabilă continuă (CVP) cu un raport de rază de acțiune de 380%, 48V Revolution stabilește un nou standard în sistemele integrate de biciclete electronice, rezultând o plimbare complet automată fără probleme. Pentru a completa 48V Revolution, producătorul din domeniul automotive va introduce, de asemenea, tehnologia 48V Prime, pentru a fi folosită cu biciclete electronice convenționale.

Pe măsură ce piața mondială a motocicletelor crește, dinamică și plină de potențial, germanii își concentrează o atenție deja considerabilă asupra acestui domeniu de pionierat, ca parte a unei abordări holistice a mobilității. Echipa eMobility din Sibiu lucrează la dezvoltarea conceptului din punct de vedere mecanic, software și electronică, precum și testarea lui la nivel de componente și sistem. De asemenea, echipa din Timișoara implicată în proiect este responsabilă pentru dezvoltarea modulului software pentru controlul treptelor de viteză (mod automat și manual).

48er_image_clean.indd

Montat într-o singură unitate la axul brațului inferior, 48V Revolution este optimizat pentru modelele de biciclete care oferă un centru de greutate cât mai aproape de pământ, rezultând cea mai bună manevrabilitate a bicicletei. Experiența vastă în inginerie a companiei Continental în dezvoltarea mașinilor electrice de 48 V a fost fundamentală în dezvoltarea sistemului eBike 48V. Comenzile pentru 48V Revolution și 48V Prime vor fi disponibile începând cu anul 2018. Compania lucrează în prezent la o rețea globală completă pentru asistență și service post-vânzare pentru a se asigura că dealerii, comercianții cu amănuntul și utilizatorii finali primesc tot sprijinul de care au nevoie.

Foto: Continental



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !