Ce greşeli facem atunci când comunicăm la telefon

Reactualizat la:
4Comentarii
Greşeli la telefon
Greşeli la telefon
Cea mai frecventa si importanta greseala pe care o facem cand comunicam la telefon este utilizarea formulei de politete “Ma scuzati ca va deranjez!”.

“Aceasta expresie vine din politetea gresit inteleasa a poporului roman. Nu deranjezi pe nimeni atata vreme cat motivul de apel este unul care merita a fi ascultat”, spune trainerul Bogdan Grosu, consultant Telephone Doctor Romania care tine cursul “Comunicarea la telefon” in cadrul programului Qualians.

El considera ca simpla folosire a cuvantului poate sa ii dea celuilalt impresia ca deranjezi.

A doua mare greseala este faptul ca nu este verificata disponibilitatea celuilalt de a vorbi. Alteori, atunci cand se face aceasta verificare se utilizeaza intrebari nepotrivite “Aveti o secunda?” sau “Aveti doua minutele?”.

Grosu crede ca cea mai potrivita formula de verificare a disponibilitatii este: “Puteti vorbi acum?”.

De asemenea, in multe cazuri interlocutorul solicita cateva momente pentru discutie si apoi lungeste convorbirea la nesfarsit.

Locul trei este ocupat de catre “destinatarul” unui apel telefonic.

Sursa: 9am



4Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor