Cazul „Elodia” ridică puternic audienţa OTV

Cazul „Elodia” ridică puternic audienţa OTV
BUCUREŞTI – În luna octombrie, postul condus de Dan Diaconescu a câştigat 29.000 de telespectatori în mediul urban, faţă de septembrie.

Luna trecută, OTV a depăşit pragul de 100.000 de telespectatori pe minut în mediul urban, ajungând la o „distanţă” de doar 14.000 faţă de audienţa celui de-al patrulea post din piaţa de televiziune, Acasă TV.

În piaţa tv se vehiculează sintagma „The Big Five” pentru cele cinci staţii cu venituri mari din publicitate şi audienţă: ProTV, Antena 1, TVR1, Acasă TV şi Prima TV.

Clubul celor cinci este forţat de intrarea OTV. Fireşte, este o „forţare a notei” (autorului), care n-ar trebui să fie luată în serios, chiar dacă preţul apartamentelor a crescut în această toamnă în Bucureşti, iar televiziunea de… apartament a lui Dan Diaconescu este creditată de anumite publicaţii ca fiind pe cale de a fi vândută la (fantasmagoricul) preţ de 20 milioane de euro.

Sondajele furnizate de compania AGB-TNS International arată că, fără să forţeze, OTV şi-a consolidat, pentru a doua lună consecutiv, cea de-a cincea poziţie în topul audienţei, atât în mediul urban, cât şi la nivel naţional. Postul lui Dan Diaconescu a atins în oraşe un rating mediu de 1,1%, adică 106.000 de telespectatori pe minut.

Numărul de telespectatori a crescut cu 29.000, cea mai mare ascensiune din piaţa tv, în luna octombrie. Clubul „The Big Five” s-a mulţumit cu creşteri de audienţă rezonabile, datorită sezonalităţii: ProTV a câştigat 22.000 de telespectatori, Antena 1, 20.000, TVR 1 a atras 17.000 şi Acasă TV, 9.000. L-am uitat pe al cincilea…

Prima TV, care s-a mulţumit cu doar 9.000 de telespectatori câştigaţi în mediul urban.

Realitatea TV, un alt post cu pretenţii, a bătut pasul pe loc, audienţa sa ­menţinându-se în mediul urban la 65.000 de telespectatori pe minut. Altă staţie care­ aspiră să ajungă în topul audienţei, Kanal D, a câştigat luna trecută doar 1.000 de telespectatori, ajungând la 42.000.

Staţiile mici se joacă cu ratinguri mici

La nivel naţio­nal, OTV a atins un rating de 1%, adică o medie de 202.000 telespectatori pe minut.
Faţă de septembrie, audienţa staţiei a câştigat 59.000 de telespectatori. De asemenea, este cel mai mare câştig de audienţă din piaţa tv. De ce a crescut în audienţa acestei staţii? Răspuns (fără comentarii): cazul „Elodia”. Şi încă o cifră despre OTV…

În octombrie anul trecut, postul avea la nivel naţional 73.000 de telespectatori. Pe atunci, Elodia trăia. Piaţa de televiziune din România a înregistrat în octombrie o medie de 1.596.000 de telespectatori pe minut, 224.000 mai puţin decât în octombrie… 2005.

În octombrie a.c., staţii mici au jucat în jurul audienţelor mici. B1 TV şi-a conservat numărul de telespectori în mediul urban: 24.000. La fel, Naţional TV şi-a păstrat audienţa: 35.000 de telespectatori pe minut. Este foarte aproape de Antena 3, care are 36.000 de telespectatori.

Euforia şi Romantica, umăr la umăr

Televiziunea sportivă sport.ro a pierdut 4.000 de telespectatori în octombrie faţă de septembrie, ajungând la 30.000 de telespectatori pe minut în mediul urban. În schimb, ProCinema a câştigat 3.000, Eforia TV a mai adunat 2.000 de telespectatori, ajungând la 10.000. La aceeaşi audienţă, 10.000 de telespectatori, se află şi competitorul său, ­Romantica.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !


Regulament de plasare a anunturilor