Trenul Interregio care circulă de la Timișoara la Caransebeș a reușit să blocheze total circulația rutieră la bariera din zona UMT. Din cauza căldurii foarte mari din șinele de cale ferată, sistemul de protecție a dus la oprirea garniturii pe calea ferată. Din cauză că aceasta se afla în zona barierei și pentru că procedurile de siguranță feroviară impun efectuarea anumitor măsuri, barierele au rămas jos și nu a mai fost posibilă traversarea căii ferate de către autoturisme.
„Este vorba de garnitura care circula de la Timișoara la Caransebeș, care a fost oprită de instalația de protecție. Odată oprit trenul a fost nevoie ca impiegatul din gară să se deplaseze personal la tren, unde să se realizeze sub supraveghere deblocarea trenului și îndeplinirea unor formalități la fața locului. Așa sunt procedurile de siguranță feroviare și acestea trebuie respectate. Deplasarea impiegatului a necesitat câteva zeci de minute, acesta trebuie să meargă personal până la locul unde apare problema, ceea ce a dus la acel blocaj. Instalația de protecție s-a blocat din cauza temperaturii ridicate din șine, acum sunt 56 de grade în șine, iar trenurile au restricție de viteză, trebuie să meargă cu maxim 50 de kilometri la oră. Problema a durat de la ora 16.30 la 17.02, s-a rezolvat în cam jumătate de oră și acum se circulă normal”, ne-a declarat Alexandru Simu, directorul Regionalei CFR Timișoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!