Bolnavii vor fi informaţi prin telefon

Bolnavii vor fi informaţi prin telefon
Primul Call Center al unui spital a început joi să funcţioneze la Timişoara pentru Judeţean.Acest proiect a fost posibil de realizat împreună cu firma Bussiness Relation din Timişoara care suportă întregul cost, până la sfârşitul anului, în cadrul unui proiect al Ministerului Sănătăţii.

„Am vrut să fie la Timişoara primul serviciu de acest gen din ţară şi am reuşit. Pacienţii pot acum să afle multe informaţii doar primtr-un singur apel telefonic”, ne-a spus Cornelia Bedros, director general Bussines Relation.

Numărul de telefon la care pot suna cetăţenii este 24.77.24, tariful este normal şi va funcţiona în fiecare zi între orele 07 şi 22. Acest număr are 30 de linii iar asistenţii în relaţii cu clienţii vor furniza informaţiile cerute în cel mai scurt timp.

Cei care sună la 24.77.24 pot obţine informaţii despre orarul de funcţionare a cabinetelor medicale, informaţii despre costul consultaţiilor, analizelor, testelor, al spitalizării, actele necesare pentru spitalizare precum şi alet informaţii utile. Cetăţenii pot face sugestii şi precizăzi.

„Datele vor fi actualizate în permanenţă, vom realiza periodic sondaje de opinie atât cu pacienţii cât şi cu rudelel acestora”, ne-a spus Mihai Ionac, directorul Spitalului Clinic Judeţean din Timişoara.




Regulament de plasare a anunturilor