Anunțul a fost făcut de city managerul Robert Kristof, care susține că interacțiunea cu timișorenii trebuie informatizată cât mai mult, pentru ca oamenii să nu mai stea la cozi și să nu mai depindă de programul de lucru din primărie, iar funcționarii publici să lucreze mai eficient.
„Cererile pentru evenimente și proteste care se desfășoară pe domeniul public se pot depune online. Sistemul funcționează în felul următor: se accesează formularul online diponibil AICI și se completează câmpurile obligatorii (nu mai e nevoie de nicio foaie semnată) și se trimite solicitarea; automat sistemul va trimite pe adresa de e-mail indicată de solicitant numărul de înregistrare al cererii”, a explicat Kristof.
Comisia de Ordine Publică se întrunește în fiecare miercuri. Solicitantul va primi răspuns pe adresa de e-mail dacă cererea i-a fost aprobată sau nu.
„Acesta poate fi aviz negativ și motivul respingerii, solicitare de clarificări sau aviz pozitiv. Dacă răspunsul este pozitiv se va atașa și avizul scanat, nefiind nevoie să mai vină cineva la primărie după el. Practic, se vor putea primi aprobări pentru evenimente fără să se petreacă nici măcar un minut în primărie, solicitarea putând fi transmisă chiar și de pe telefonul mobil”, a completat city managerul orașului.
Odată cu sistemul de depunere de cereri online, timișorenii vor putea vedea, într-un calendar, toate evenimente aprobate de Comisia de Ordine Publică. Timișorenii și turiștii vor putea vedea ce urmează în perioada următoare, iar organizatorii de evenimente vor vedea dacă în ziua în care vor să facă ceva mai are loc o altă manifestare. Kristof mai spune că urmează ca sistemul să fie disponibil și în limba engleză.
Citiți principiile noastre de moderare aici!