7 ”inlocuitori” pentru băuturile acidulate

7 ”inlocuitori” pentru băuturile acidulate
Pentru cei mai multi dintre noi, bauturile acidulate au devenit un obicei la care renuntam destul de greu. Sucurile carbogazoase sau apa minerala nu lipsesc de la nici o masa.

Specialistii considera ca excesul de bauturi acidulate poate dauna sanatatii si ne ofera sapte solutii alternative.

Iata o lista cu sfaturi pe care specialistii le considera alternative de luat in seama la bauturile acidulate. Este bine de stiut ca lichidele din lista de mai jos contin importante cantitati de calciu, dar si vitamina C, benefice pentru organism.

1. Nu ocoliti laptele de soia. Daca sunteti adeptii produselor din soia nu ocoliti laptele de soia. Este sarac in calorii si foarte bun pentru intregul organism.
2. Nu luati spuma de la lapte. Aceasta este un adjuvant important de proteine, calciu, vitamina D.
O ceasca de lapte cu spuma are aproximativ 85 de calorii. Specialistii recomanda doua cani pe zi.
3. Evitati bauturile la cutie. Chiar daca aceste bauturi sunt 100% din fructe sau legume, bauturile imbuteliate contin foarte multe calorii. Specialistii recomanda sa le evitam si sa bem cat mai multe sucuri facute in casa. Nu contin multe calorii, sunt proaspete si ofera organismului vitamine si proteine.
4. Descoperiti calitatile cafelei. Cafeaua nu contine calorii si poate fi alternativa la bauturile carbogazoase. Puteti gasi usor mai multe feluri de cafea, cu o cantitate de cafeina mai mica sau mai mare, in functie de cum este obisnuit organismul vostru.

Sursă: Newz



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !