12 firme si consortii se lupta pentru contractul de construire a Centurii Timisoara Sud

De Marcel Hoster
Reactualizat la:
16Comentarii
12 firme si consortii se lupta pentru contractul de construire a Centurii Timisoara Sud
© Foto: arhiva
Un număr de 12 ofertanţi se luptă pentru contractul de proiectare şi construire a Centurii Sud de Ocolire a Timişoarei. Anunţarea câştigătorului este aşteptată în luna septembrie.

După mai multe luni de amânare şi emitere a numeroase erate şi precizări, iată că în sfârşit a fost încheiată prima parte a licitaţiei pentru atribuirea contractului de proiectare şi construcţie a celui de al doilea tronson al centurii de ocolire a Timişoarei. Depunerea dosarului în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice a avut loc pe 21 aprilie, iar termenul iniţial de anunţare a firmelor participante era 8 iunie 2017. De atunci au urmat cinci luni de amânări, realizare de precizări, erate şi completări ale dosarului de licitaţie, ultima dintre acestea pe 16 august. Iată că în sfârşit s-a ajuns la o soluţie finală şi s-a decis închiderea etapei de depunere a ofertelor. Iar vestea bună este că există un interes destul de mare pentru această lucrare.

„Depunerea ofertelor s-a încheiat. Sunt 12 oferte lansate de constructori. Acestea urmează a fi analizate, iar procedura îşi urmează cursul, aşa cum este precizat pe SEAP”, ne-a declarat Horaţiu Simion, directorul Direcţiei de Drumuri şi Poduri Timişoara.

După depunerea ofertelor urmează deschiderea acestora şi analiza lor. Evaluarea ofertelor se va face până la jumătatea lunii septembrie, atunci când ar trebui anunţat câştigătorul. Desigur, urmează etapa în care se pot depune contestaţiile, iar ulterior, după rezolvarea acestora, desemnarea finală a câştigătorului.

Valoarea lucrărilor a fost estimată de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere la 381,8 milioane de lei, fără TVA. Varianta Sud asigură legătura între actuala porţiune a centurii, de pe Calea Lugojului, spre Calea Şagului, având o lungime de 25,69 de kilometri. Noua șosea are ca principală atribuție fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timișoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostradă Arad – Timișoara – Lugoj.

UPDATE. Lista celor care și-au depus ofertele

1. ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARET A.S.

2. Asocierea COMSA, S.A.U – ALDESA CONSTRUCCIONES S.A.

3. DANYA CEBUS ROM SRL

4. Asocierea ELF ROAD S.R.L – RPA SRL – ALEANDRI SPA

5. Asocierea ICM SPA – SC TANCRAD SRL – IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.p.A.

6. Asocierea MAX BOEGL ROMANIA S.R.L. – MAX BOEGL STIFTUNG & CO. KG. – TEHNOCER SRL

7. PORR CONSTRUCT S.R.L

8. Asocierea PST GROUP JSC – SC PST CONSTRUCTION WORKS SRL – SC ALPENSIDE SRL

9. Asocierea SINOHYDRO CORPORATION LIMITED – SC NORD VEST INFRASTRUCTURA SI SERVICII SRL

10. SOCIETÀ ITALIANA PER CONDOTTE D’ACQUA S.P.A

11. TIRRENA SCAVI SPA ITALIA

12. Asocierea TRAMECO S.A – VAHOSTAV-SK – SC CONSTRUCTII ERBASU SA – SC GRAFIC TENDS SRL

foto: Andrei_tm - www.ratt.ro/forum
Deși nu există deocamdată ca și proiect nici măcar pe hârtie, centura sud de ocolire a Timișoarei a devenit deja subiect de dispută. Deputatul de Timiș Cătălin Drulă spune că realizarea centurii va distruge un drum comunal, DC 392, care leagă Girocul de pădurea din apropiere, pista de biciclete part...



16Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor